Annons:
Etiketttillbehör
Läst 700 ggr
Tiphhun
2018-04-15 05:15

Var gillar ni att köpa kläder?

Jag såg att det fanns en gammal post angående klädbutiker och märken, men tänkte att den kanske inte är så aktuell längre.
Jag köper mest bebiskläder second hand men ibland när jag inte hittar vad jag vill ha där så köper jag i andra butiker. Nu i helgen har jag varit inne på en bunt med klädaffärer online för att leta ytterkläder till min lilla tös. Jag tror att det blir från babyshop jag kommer att handla denna gången, de har bra rea just nu.
Andra butiker jag har kikat i online under helgen är Lindex, Cubus, Ellos, HM, Kappahl, Åhlens, Jollyroom, Lekmer, Nameit, CDON, Pink or Blue, Babyland och Boozt.

Var brukar ni köpa kläder till era småttingar? Eller gör ni egna kläder kanske?

Annons:
Mittenskittens464
2018-04-15 12:18
#1

Det senaste har jag mest köpt från HM, men för det mesta handlar jag där det faller mig in eller där jag hittar något jag tycker om ☺️

tess03_
2018-04-15 22:03
#2

H&M till både dottern och mina dockor :) dem har så söta kläder där tycker jag. Sen brukar jag beställa från Wish till dockorna.

Kritisera inte- döm inte, lev ett gladare liv istället

Tiphhun
2018-04-16 02:45
#3

Jag tyckte också att wish var bra för sådant, men nu när det har blivit nya avgifter så det läggs på 75-125 kr per paket och det ofta blir flera små paket istället för ett stort från wish så har jag gått ifrån wish och kör mestadels på second hand istället.

Upp till toppen
Annons: