Annons:
Etikettreborns
Läst 1023 ggr
Jenn_fokus
1/31/18, 10:38 PM

Orörliga delar?

Hej!

Jag vet inte riktigt hur jag ska döpa det här inlägget eller formulera mig, men jag gör ett försök (nybörjare)! Det är så att jag haft min reborn ett tag nu, men något jag alltid känt är att han inte är så rörlig i lederna. Han känns lite "stiff" om det hjälper som förklaring. Jag har samlat på bjd's förut, och då var problem t.ex. att man dragit åt strängarna för hårt, men så funkar ju inte reborns riktigt…

Men eftersom jag inte har någon reborn att jämföra med så kanske det är såhär dem ska kännas? Men när jag kollar på videor och så, så känns det som att något inte är rätt.

Jag kan till exempel inte vrida huvudet åt något håll och ha det kvar i den positionen. inte heller armar eller ben utan dem "floppar" tillbaka så att säga.

Det är vanlig soft body och vinyl armar och huvud.

Går det att göra något åt detta eller är det bara ett dåligt bygge eller något?

Älskar honom, så inga tankar på att göra av med honom, bara undrar om det finns något att göra åt det :)

Tack på förhand för svar!

Annons:
RebeccaDaisy
2/5/18, 1:41 PM
#1

Prova att byta/spänna ut buntbanden om det är fäst med sådana. Jag inklusive många artister spänner fast väldigt hårt för att inte armar och ben ska lossna vid av och påklädning. Om du lägger upp en bild på hur de sitter fast i kroppen kanske det finns fler tips! 😃

Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.

Upp till toppen
Annons: