Annons:
Etikettreborns
Läst 1489 ggr
Maggie P
2018-01-22 18:00

Färgat av sig i ansiktet

Hej ! Jag har köpt en reborn docka och den har färgat av sig i ansiktet samma dag vi fick den.. av en svart klänning. Får inte bort det och hon som har sålt den har inte informerat oss om det alls. Hon ska ha betalt för att hjälpa oss och det blir som att göra en ny docka, säger hon. Blir så ledsen. Tycker man ska informera om det. Jag undrar nu om jag kan måla det själv så det ser bättre ut. Allt kommer att se bättre ut än det som är känner jag. Vad ska jag ha för typ av färg tycker ni? Tacksam för all hjälp jag kan få.

Annons:
cillal
2018-01-22 18:24
#1

Den som har lurat på dig  en missfärgad docka får väl ta tillbaka den och lämna tillbaka dina pengar.

Maggie P
2018-01-22 20:13
#2

Den va inte missfärgad när vi fick den utan blev det när vi tog upp den ur kartongen och hade den mot en svart klänning. Hade vi vetat att den va så känslig hade vi ju verkligen hållit koll. Känns ju konstigt att den skulle vara så himla känslig. Eller är dom det?

RebeccaDaisy
2018-01-24 08:55
#3

Lägg upp en bild så blir det lättare att se vad man kan göra! 😊 Har du provat om det går att tvätta bort? Jag är själv artist och har haft en köpare som råkade missfärga sin docka. Jag tog då emot och målade om den mot betalning. Jag skickar alltid med skötselråd.

Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.

Upp till toppen
Annons: