Annons:
Etikettbildtrådar
Läst 2271 ggr
tess03_
2017-09-19 22:09

"Luis"

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

(Rollspel) "luis" lämnades vid ett barnhem i Tyskland där dem tog hand om honom. Enligt adoptivbyrån hittades han vid dörren som baby ca ett halvår gammal bara med genomblöt blöja och sårig hud av den blöta blöjan, vilket tydde på att han inte var bra omhändertagen av sin familj. Idag är han en frisk och glad kille som charmar alla på barnhemmet och om ca 3 veckor ska jag resa dit och hämta hem honom till ett tryggare hem där jag kan få vara den mamma han behöver ha i sitt liv. Jag längtar så! Jag älskar honom redan :D Han ska få ett nytt tilltalsnamn av mig men för att behålla hans bakgrund ska han få behålla luis i mellannamn. Några förslag? :)

Kritisera inte- döm inte, lev ett gladare liv istället

Annons:
tess03_
2017-09-20 23:17
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

En annan bild :)

Kritisera inte- döm inte, lev ett gladare liv istället

[Nicoleochdockor i]
2017-09-27 00:39
#2

Såå söt det är än masterpiece docka luis,så fin och gullig! 😊👍

tess03_
2017-09-27 22:50
#3

#2 Ja visst är han :) Charmig kille <3

Kritisera inte- döm inte, lev ett gladare liv istället

tess03_
2017-10-02 10:49
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

(Rollspel) I slutet av nästa vecka bär det av till Tyskland för att hämta min son 🤗😍 Fick bilden (lånad från google) idag på honom och han mår bra och allt är som det ska vara :) Han har nyss fyllt 3 år 🎂 Grattis, mitt charmtroll 🎈💙

Kritisera inte- döm inte, lev ett gladare liv istället

Fia81
2017-10-02 11:03
#5

Grattis 🎈

"Små stjärnor lyser också i mörkret"

tess03_
2017-10-11 23:29
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

(Rollspel)

Sista bilden jag "fått" på min älskade Izaac innan resan till Tyskland och "Gotcha day" <3 Reser imorgon förmiddag, för att hinna njuta av Tysklands sevärdheter några timmar, innan jag ska hämta älskade Izaac :) Blir naturligtvis att hitta på nåt i Tyskland med sonen för att få honom till att lära känna och knyta ett band med mig innan färden hem. Jag håller just nu på att packa skötväskan jag haft till dottern när hon gick i blöjor med hans mjukislejon jag köpt och kläder etc. Även bild på min dotter så han får se sin syster och det inte blir en chock för honom. Mina föräldrar är goa och kommer passa dottern under dagen <3 Spännande och en stor ära att få adoptera denna charmiga goa pojke som varit försummad av sin biologiska familj och omhändertagen av myndigheter. Snart slipper du även barnhemmet <3

Jag har en youtube kanal på g som ska handla om just Izaac och vårt liv/rutiner etc. Länkar kanalen när den är färdig :)

Kritisera inte- döm inte, lev ett gladare liv istället

Annons:
tess03_
2017-10-12 18:06
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#7

(Rollspel) Idag har jag äntligen fått vara mamma åt älskade Izaac! Idag har jag och Izaac spenderat tid tillsammans i Tyskland. Först träffades vi på barnhemmet så han fick chansen att bli trygg först. Sen gick vi ut och gick en promenad i en liten park i närheten med ankor vi matade. Sen blev det middag och mellanmål på hotellrummet och det är bara han och jag nu ❤ just nu äter vi lätt kvällsmål och kollar på barnprogram på tyska 樂 (I verkligheten) Äntligen har min stora docka kommit! Hämtade ut den innan jag skulle hämta dottern på förskolan. En fin docka :) Fanns små skönhetsfel men ingen som kommer störa mig då dem inte syns när kläder är på honom. Men fin masterpiece docka för att vara från Ashton drake/bradford.se

Kritisera inte- döm inte, lev ett gladare liv istället

tess03_
2017-10-17 22:02
#8

Jag tror det blir att sälja Luis/Izaac då jag inte bondat med honom. Tror inte jag gillar masterpiece dockor eller så är det bara denna jag inte gillar. Bild på hans kläder jag köpt till honom kan jag ta bild på men är bara 1 plagg hittills. 2.800 kr är nypris men har det på 4 avbetalningar varav 3 återstår. Om du som vill ha denna charmiga pojke kan tänka dig ge mig en extra summa för honom så skulle det vara till stor hjälp! Det hade då gått till en skuld som hänger över mig :/ ett litet bidrag till en ensamstående mamma… men 2800 och kan ta inkl frakt.

Kritisera inte- döm inte, lev ett gladare liv istället

tess03_
2017-11-10 16:31
#9

Säljer

Pris diskuteras

Kritisera inte- döm inte, lev ett gladare liv istället

tess03_
2017-12-10 23:55
#10

puff

Kritisera inte- döm inte, lev ett gladare liv istället

Upp till toppen
Annons: