Annons:
Etikettreborns
Läst 740 ggr
cina008
2017-03-03 15:42

reborn baby

hej fia81  jag missade jazz jag är passionerat förälskad i reborns och har nu kommit till det stadium att jag bara vill ha en silicon baby. Mitt problem är att jag är väldigt kritisk och litar inte på de som säljer på tex ebay. Nyss varnade romie strydom för en annons på sin egen baby som är falsk.Hur skulle du göra om du köper en väldigt dyr baby? mvh cina

Annons:
Fia81
2017-03-03 19:55
#1

Lilla fina Jazz flyttade till England :) Marknaden för silikon bebisar har växt kraftigt dom senaste åren. Tyvärr lockar dom dyra priserna till sig fula fiskar. Men visst går det att handla en dyr silikon baby säkert. Man kan köpa direkt av en större etablerad artist och betala smidigt och säkert via PayPal. Ex Michelle Fagan, Angela Harris. Att handla via Ebay är också bra då man kan betala via PayPal även där. Man har även möjlighet att läsa omdömen på säljaren samt få visst köpskydd via Ebay. Men det är också viktigt att du själv är påläst om silikon bebisar och artister. Då blir det svårare att bli lurad av någon ful fisk ;) Och till sist. Om något låter för bra för att vara sant… Ja då är det nog det.

"Små stjärnor lyser också i mörkret"

Fia81
2017-03-04 07:10
#2

Här är ett exempel på en annons som låter för bra för att vara sant :) http://www.ebay.com/itm/silicone-reborn-/142300571959?hash=item2121c66937:g:0-oAAOSw32lYukYG Lägg märke till att säljaren har 0 st omdömen.

"Små stjärnor lyser också i mörkret"

Oriental miracle
2017-03-05 08:18
#4

Man kan titta på facebook reborn grupp sidor. Där finns rebornister som presenterar sina egna silikon dockor. Alla känna rebornister finns på facebook.

Upp till toppen
Annons: