Reborns

Beställning

2017-02-27 18:59 #0 av: tess03_

Hej!

Jag har länge funderat på om jag ska fixa en födelsetavla, sen min dotter föddes, men nu är jag mer säker på att jag vill beställa en reborn som kommer likna dottern med vikt och längd och utseende. Jag har inga perfekta bilder där detaljer som ådror syns osv, men ändå så man ser hur hon såg ut som nyfödd. Jag undrar om någon här tar emot sånna beställningar på reborns? I så fall kan ni väl slänga iväg ett meddelande eller tipsa om någon. 

Anmäl
2017-03-03 23:15 #1 av: tess03_

Ingen som gör efter foto på riktiga bebisar/barn här? Ingen som har nåt svar på mitt inlägg? :S

Anmäl
2017-03-04 09:21 #2 av: Fia81

Det är mycket svårt att reborna efter ett fotografi tyvärr. Mångas förväntningar kan bli svåra att uppfylla.

Jag vet att Andrea Arcello skulpterar och gjuter silikon dockor på beställning. Men då får man öppna stora plånboken.

"Små stjärnor lyser också i mörkret"
Anmäl
2017-03-05 08:13 #3 av: Oriental miracle

Jag kan göra skulptur och silikon dockan, men det är ganska dyr. Cirka 15000. 

Men det finns också tusen olika vinyl set i världen! Man kan hitta ett som likt och passar i storlek. Du kan prova att hitta i alla fall. Vinyl dockor är inte dyra.

Anmäl
2017-03-05 21:44 #4 av: cornelianova

Jag skulle kunna försöka göra en docka som ser ut som ditt barn, men som dem andra sagt kan jag inte lova att du känner igen dig i den... Och så rotar jag inte ;)

Sweet Tooth Nursery

Reborn doll nursery in Sweden

Medarbetare på reborns.ifokus

Anmäl
2017-03-10 09:04 #5 av: tess03_

tråden kan låsas! Har ångrat mig då jag tänkt efter mer på saken och det skulle kännas konstigt att ha min dotter som en reborndocka.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.