Annons:
Etikettnursery
Läst 1197 ggr
RebeccaDaisy
2015-09-28 19:09

Förberedelser :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag har jag gjort dem sista förberedelserna för alla mina kommande bebisar som kommer från mitt Nursery, skötselråd, födelsebevis och visitkorten är klara! :) Så nu hoppas jag att alla nya rebornägare får en bra start med sina nykomlingar! :) Jag har även målat klart en liten Ellinor och hoppades verkligen att kunna visa upp henne idag, men hade fått fel kropp till henne så väntar på en ny så hoppas att hon blir klar under nästa vecka :)

Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.

Annons:
Tjeja
2015-09-28 19:14
#1

Spännande ska bli kul att se bilder sen. Hoppas du vill visa innan du skickar iväg dem! ;-b

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Fia81
2015-09-28 19:20
#2

Ser jätte fint och professionellt ut 👍

"Små stjärnor lyser också i mörkret"

[erika50]
2015-09-28 19:56
#3

 Jobbar du dygnet om, du är flitig som en myra, för mig tar det sådan tid när jag målar, tänk så olika man är, jag har på börjat nytt kit, men har bara lagt de första lagren av färgtoner, så ska de torka emellan, jag kanske är lite mer åt det långsamma hållet, men för mig tar det tid .

Det ser jättebra ut , roligt att se andras certifikat mm. Jag har haft samma ett par år, tror jag också ska tänka ut något nytt.

Carerik
2015-09-28 20:21
#4

Ser mkt proffsigt ut, rena ,klara färger som jag tror passar dig bra, det är ju viktigt att visa vem man är, personlig men inte privat.

RebeccaDaisy
2015-09-28 20:25
#5

Tack! 😘 Jag jobbar mycket i perioder :) Just nu tycker jag att det är väldigt roligt och då har jag lite svårt att sluta, så jag målar flera kit samtidigt och då kan de också torka under tiden jag gör annat :) För mig är det rotning av hår som tar tid, har väldigt svårt att bli nöjd, men övning ger färdighet så det blir bättre. Men jag vill att det ska bli så där riktigt fint på en gång! Nu har jag iallafall hittat en teknik som jag gillar och det har faktiskt gjort att jag blivit nöjd. Så för lite extra övning har jag faktiskt funderat på att börja ta emot custom rotningar :) Kan inte du visa upp dina certifikat? Om någon annan vill får dem gärna visa sina certifikat också! Har lite svårt att bestämma mig för hur dem ska se ut och det är alltid roligt med inspiration!

Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.

RebeccaDaisy
2015-09-28 20:28
#6

Ja, det är nog väldigt mycket av mig själv i detta! Älskar mycket färger! Jätte bra beskrivning personligt men inte privat! Precis så känns det! :)

Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.

Annons:
Upp till toppen
Annons: