Annons:
Etiketttoddler
Läst 1861 ggr
SötnosenSantos
2014-05-24 12:43

Räcker detta?

Hej! Jag vill gärna göra en reborn själv men jag vet inte om jag får allt jag behöver om jag köper sakerna från länkarna under eller om jag behöver mer?

javascript:nicTemp();

javascript:nicTemp();

Det är en toldder som ni ser men jag har helt fastnat för henne!!!

Snälla svara om sakerna räcker vill så gärna att det ska bli bra!

When life gives you lemons. Make lemonade❤️

Annons:
rebornmom
2014-05-24 13:37
#1

Enligt sidan borde det räcka, men dockan kommer bara att väga MAX 3kg. Då du får 1 kg glaspellets, 1kg pollypellts och 300g fyllning.

~ Hannah-Anastasia ~

Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus

Silvana B
2014-05-24 13:54
#2

Hej. Jag tycker du ska kolla på Reborndolls.se en svensk sida.

Om du aldrig rebornat tidigare så kan jag berätta att den här toddlern har ett STORT huvud. Det håret som kommer med räcker aldrig och kvaliteten är inte speciellt bra. Du kan rota ögonfransar de som är med är inte heller så fina. De är onaturliga. Gas tuberna som är med kan du byta mot nylonstrumpor som du klipper i lagom längd.

Bara lite tips. Hoppas du kommer igång.

Med vänlig hälsning Silvana

cornelianova
2014-05-24 22:28
#3

tycker reborndolls.se är för dyra för min smak. Puppen-traumland skickade Achilleus i tisdags och han kom hit igår…

Tycker också att 79 EUR var riktigt billigt för en Katie-Marie..

Som #1 rebornmom säger så kan vikten, fluffet och håret vara för lite och du kommer nog få köpa mer av dem tre

Sweet Tooth Nursery

Reborn doll nursery in Sweden

Medarbetare på reborns.ifokus

[erika50]
2014-05-25 13:50
#4

Håller med SilvanaB det räcker inte till att reborna dock kittet med

det är en stor toddler, kanske inte helt lätt som första kit att reborna,

men du har kanske gjort någon docka innan.🙂

Tänk på  att billiga kit kan vara  en andra sortering, de är inte helt lätta reborna. ( ofta från Ebay)

Själv gillar jag Reborndolls.se, de är av hög kvalitet och blir bra i resultat, det får man betala lite extra för.🤔

Upp till toppen
Annons: