Annons:
Etikettregler-om-sajten
Läst 2889 ggr
Swadika
3/28/12, 9:16 PM

Officiella Klagotråden!

Är det något som borde ändras? För mycket/lite regler? Fler grupper? Artiklar som saknas?

Allt som inte är bra skriv det här, så löser vi det så fort som möjligt :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Annons:
Rebornbabyn
6/18/13, 9:35 AM
#1

Putt*

Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.

Swadika
6/19/13, 6:19 PM
#2

jag får klaga på min otroliga opepp på mina reborns. Just nu är jag så opepp att de ligger i kartonger istället för att vara framme. Men jag får väl snart ta fram dem tycker jag :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Lena650
6/20/13, 8:55 AM
#3

När jag blir lite trött på mina bebisar så går jag in o tittar på You Tube där de visar både reborns o cilicon bebisar. Då blir jag sugen på att pyssla med mina.

Tiphhun
4/14/18, 5:44 AM
#4

Jag tycker att alla artiklar om vinnare i olika fototävlingar kan tas bort/flyttas så det är lättare att hitta de mer informativa artiklarna.

Sen blev ju jag lite smått förvirrad när jag skulle skriva mitt första inlägg här, angående vart jag skulle posta det, då det finns flera liknande kategorier. Jag tänker då framförallt på kategorierna reborns iFokus, reborns, Bilder och Bildtrådar. Vad är skillnaden på reborns iFokus och reborns kategorierna? Vad är skillnaden på kategorierna Bilder och Bildtrådar? Jag skulle gärna vilja ha ett förtydligande kring det så att det blir lättare att veta var man ska posta saker. Alternativt slå ihop de kategorierna till en om det inte finns en tydlig avgränsning på vad skillnaden mellan kategorierna är.

Swadika
4/15/18, 1:57 PM
#5

#4 Jag är inte admin här längre så vi får hoppas någon admin ser detta så de kan fixa det. 

Det fanns en tanke bakom när jag var Sajtvärd men det är inte säkert att det är likadant nu när det är en annan värd 🙂

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Tiphhun
4/15/18, 2:42 PM
#6

Du får gärna förklara tanken du hade ändå så jag får lite insikt i vart jag bör posta vad iaf. Så får vi väl se om någon värd säger annat sen.

Annons:
Swadika
4/15/18, 6:25 PM
#7

"Reborns ifokus" var tänkt att handla om själva forumet, information om sajten och så eller frågor om själva sajten.

"Våra reborns" var tänkt som en presentationstråd, typ där man skulle kunna skriva informationen om sin reborn. Om jag skapade en tråd om en av mina reborns så skulle det bara vara en tråd om min reborn. Jag hade till exempel en tråd som hette typ "Swadikas reborns" och i den skrev jag ett nytt inlägg varje gång jag skaffade en ny reborn och presenterade den med information och bild.

"Bildtrådar" var lite likadant som våra reborns, om jag skapade en tråd om min reborn så var det bara jag som fick lägga ut bilder på min reborn. 

"Reborn" var den allmänna kategorin för allt som handlar om reborns

"Bilder" var en allmän tråd om bilder, till skillnad från bildtrådar så fick alla posta bilder i dessa. 

🙂Men nu var det många år sedan som slutade som Sajtvärd så det är säkert helt annorlunda och ett annat tänk.

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Tiphhun
4/16/18, 2:43 AM
#8

Tack för svar! Då följer jag det tänket till en värd säger annorlunda.

Upp till toppen
Annons: