Annons:
Etikettreborns
Läst 1208 ggr
innanhimlenfallerner
7/26/17, 11:27 AM

Flytta om fyllning där det plötsligt putar inåt?

Hej! Länge sedan jag var på den här sajten.  Tyvärr så har jag ett litet problem jag skulle vilja få rådgivning om. Jag har en toddler docka där fyllningen vid ett ställe i ryggen har som "tryckts in". Vid det området går det som inåt, om ni förstår hur jag menar. Jag har funderat på att fixa detta ett bra tag då jag är orolig att fyllningen kommer tryckas ännu mer inåt och det kommer att bli ett större problem. Jag har aldrig viktat eller fyllt en reborn med fyllning så jag är orolig att jag kommer att göra det värre eller att det iallafall inte blir bra ifall jag flyttar om fyllningen. Därför undrar jag om ni har några tips på hur jag borde göra detta på bäst sätt så att det blir snyggt?

~Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination circles the world.~ Albert Einstein.

Annons:
swedolls
8/12/17, 7:31 AM
#1

Fyll på med vadd där det har tryckts ihop, det kommer gå bra. :)

innanhimlenfallerner
8/25/17, 8:16 AM
#2

Tack för svar! Jag funderar på det. Jag är så nojig när det gäller mina reborns!😀 Men nu vet jag hur jag kan fixa det iallafall😊

~Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination circles the world.~ Albert Einstein.

Upp till toppen
Annons: