Annons:
Etikettköp-och-sälj
Läst 840 ggr
tess03_
2017-03-10 09:11

köpa toddler

Jag har blivit sugen på en toddler :) Helst en pojke då jag har 2 bebisar som är flickor och den 3 bebisen är en pojke så vill väga upp det lite och ha en till pojke, men vill nog vara rebornmamma till en fin toddler denna gången :) Någon som har till salu och i så fall bild i din kommentar tack plus pris :)?

Kritisera inte- döm inte, lev ett gladare liv istället

Annons:
Sicalis
2017-03-10 09:16
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Jag har en liten toddler men det är en tjej, skickar bild ändå :)

Sicalis
2017-03-10 09:17
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

En till.

tess03_
2017-03-10 09:23
#3

Så söt! Ser ut som hon haft det roligt utomhus med dem röda kinderna :)

Vad vill du ha för henne?  Måste tänka på saken men är mest sugen på en pojke. Får se vad fler personer har att sälja för toddler innan jag bestämmer mig för första bästa typ.

Kritisera inte- döm inte, lev ett gladare liv istället

Sicalis
2017-03-10 09:44
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Absolut :) Tänker lite samma sak, hon har ett riktigt livligt uttryck, som att hon kommer precis från lekplatsen :) jag hade tänkt 1400 för henne. Bifogar en sista bild som jag tycker är rätt fin :)

tess03_
2017-03-10 09:53
#5

Sluta nu! Du frestar mig som bara den xD Hon är riktigt söt! Googlade efter reborn toddler till salu och såg din docka och den är på blocket. Får nästan panik ju xD Men hon är så go så jag är nära på att vilja paxa henne! Har hon magnet så hon tar napp?Om jag bestämmer mig för henne så går det då bra att jag betalar lite åt gången innan du skickar henne? Har inte den bästa ekonomin som ensamstående mamma och arbetssökande. Så den tusenlappen jag har över var månad går till kläder eller nöjen eller annat och kan inte betala för en "så dyr" reborn direkt, utan det får bli mindre summor jag kan betala var månad.

Kritisera inte- döm inte, lev ett gladare liv istället

Sicalis
2017-03-10 10:05
#6

Haha känner igen känslan :) vet också verkligen verkligen hur det är att ha det tajt med ekonomin och jag önskar att jag kunde dela upp betalningen. Tyvärr behöver jag hela summan på en gång då pengarna ska gå till något speciellt. Men det finns massa fina toddlers där man kan delbetala med klarna har jag sett, hoppas du hittar någon. Vet som sagt hur det är med pengar.

Annons:
tess03_
2017-03-10 11:54
#7

Okej men tack ändå :p

Kritisera inte- döm inte, lev ett gladare liv istället

Upp till toppen
Annons: