Annons:
Etikettreborns
Läst 3251 ggr
RebeccaDaisy
2017-03-08 15:06

Reborn mässa Stockholm 2018

Dock mässa Stockholm 2018 Jag håller på och planerar en Dock mässa med fokus på reborns i Stockholm till mitten på 2018 och jag vill nu kolla intresset för vilka som vill delta med en egen monter och vilka som vill komma som besökare. När jag fått en klar bild över intresset kommer jag att välja lokal, har flera intressanta men jag tar även emot förslag om någon äger en stor lokal eller har något förslag! Tanken till upplägget är att olika artister både nybörjare och erfarna är välkomna och gärna personer som vill sälja barn och bebis saker har varsin monter där de själva väljer hur de vill presentera sig. Måla på plats, skulptera, visa upp egen samling, sälja reborns eller tillbehör, bara fantasin sätter gränser! Sen ska det självklart pratas reborns! Tanken är att snart välja lokal och datum så att alla som vill delta har iallafall ett helt år på sig att planera och förbereda sig! Alla som bor på annan ort kan kolla upp möjligheterna att samåka och kanske möjligheten att kunna bo hos andra deltagare för att kunna få möjligheten att delta! Varför en Dock/Reborn mässa? Ja, varför inte! Jag suktar iallafall efter alla de "doll shows" som jag ser runt om i världen och känner att nu tänker jag ta tag i det och anordna en för oss här i Sverige! Prata dockor och få möjligheten att visa upp dessa underbara konstverk i ett större sammanhang! Några frågor eller funderingar? Bara att höra av dig så svarar jag! Jag kommer att skicka ut förfrågningar till flera artister men om ni tänker på någon särskild som ni tycker borde delta så be dem höra av sig! Även artister från andra delar av världen är välkomna! Jag vill ha PM eller kommentarer både från de som är intresserade att delta som deltagare och besökare så att jag kan skapa mig en bild av hur mycket plats som kommer behövas!

Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.

Annons:
loolan
2017-03-08 16:20
#1

Åå vad roligt det låter! Om jag inte har något annat för mig skulle jag gärna komma som besökare :)

RebeccaDaisy
2017-03-08 18:36
#2

Vad roligt att höra! 😊

Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.

Schampoovera
2017-03-08 18:53
#3

Vilket kul initiativ! Jag kommer definitivt att besöka denna mässa!

leelth
2017-03-16 20:35
#4

Kul, kan tänka mig att ställa upp som utställare!

RebeccaDaisy
2017-03-16 23:38
#5

Datum är nu bestämt och en lokal bokad! Blir tidigare än tänkt då det var efterlängtat hos så många! Ordentlig inbjudan kommer under nästa vecka! Datum blir lördag 25 november 2017 så boka upp dagen mer info kommer snart! 😊

Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.

Annika Hedin
2017-03-18 20:48
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Låter ju toppen! Min dotter blev superglad när hon läste om det på Swedolls instagramsida. Hon har längtat efter att få gå på en sån här Reborn mässa och jag är också nyfiken! Vart kommer man att kunna köpa biljetter till mässan? Jag vill ju gärna kunna uppfylla en av min dotters drömmar! :-)

Annika

Annons:
Oriental miracle
2017-03-19 09:00
#7

Jag gärna delar med! 👍 Roligt!

Kan du, Rebecca, göra en svensk reborn sida på facebook for att alla kan se info och visa sina dockor?

RebeccaDaisy
2017-03-19 17:17
#8

Roligt med flera intresserade besökare! Mer info kommer på tisdag!

Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.

Nicoleochdockor
2017-04-24 09:30
#9

Hej,får jag komma? Som besökare 😊 Får jag at med mig Mina Reborn's? 🙂

RebeccaDaisy
2017-04-24 14:28
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Det är okej att ta med sig reborns som besökare. Men tänk på att det är utställarna som ska stå i fokus! Info finns på inbjudan här:

Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.

lollogumman
2017-04-29 17:12
#11

Jag kommer.Jättekul att någon arrangerar en rebornmässa i Sverige. Jättebra gjort.

RebeccaDaisy
2017-04-30 13:28
#12

Vad roligt! Då kommer vi ses där! 😊

Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.

rebornbabiesislove
2017-04-30 15:19
#13

o vad kul

Annons:
Upp till toppen
Annons: