Annons:
Etikettreborns
Läst 581 ggr
Marit Marit
2016-11-23 21:21

Söker en fin reborn till filminspelning

Hej!

Jag heter Marit och jag arbetar med en film som ska spelas in nu i helgen 27-28 nov. I en scen ska en liten fin nyfödd bebis lyftas försiktigt, och kärleksfullt svepas in i en filt. Denna scen är viktig (det handlar ju om ett nyfött barn:)), men kort. Filmen är för internt bruk, dvs den kommer inte att visas på tv eller bio. Om någon, säljare eller annan, kan tänka sig att mot ersättning låna ut sin newborn till detta vore det fantastiskt. Vi skulle ta mycket väl hand om den, absolut inte ändra på någonting, ordna med expressfrakt (behöver den ju i Stockholm redan nu på fredag…). Ersättningen för att få låna denna reborn över helgen är 2000kr. Den ska alltså vara som helt nyfödd, i finaste utförande, samt med "hel" kropp (inte en torso i tyg).  Jag vet inte riktigt hur man skickar ett privat meddelande här, men varmt välkommen att höra av dig till mig direkt om du tycker att det låter intressant! :) /Marit

Annons:
Tjeja
2016-12-04 21:10
#1

Undrar hur det gick med inspelningen…?

Vågade någon verkligen låna/hyra ut sin fina reborn till någon främmande och via post sådär?

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Upp till toppen
Annons: