Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1561 ggr
Fia81
2/9/16, 2:16 PM

Reborns Fikarum!

I denna tråd kan vi prata om vad som helst 😃

Jag har t.e.x beställt en ny matta till köket idag 🙂 

"Små stjärnor lyser också i mörkret"

Annons:
[Sallan88]
2/9/16, 2:22 PM
#1

Snyggt mönster!!👍

RebeccaDaisy
2/9/16, 2:46 PM
#2

Bra intiativ! 😊 Jag har också köpt en "matta" idag. En bit plastmatta så på fredag ska jag bygga klart mina kanin tjejers nya inomhushage så de har stor plats att röra sig på även när jag inte är hemma. Har självklart köpt massor med roliga leksaker till dem också bl.a. två tunnlar.

Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.

Carerik
2/9/16, 3:24 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Har oxå handlat lite, leksaker till min "goja", tänk att det kan vara så svårt att hitta hållbara leksaker…. Gillar Fias matta, har svart, rött o vitt i mitt kök så den passar hos mig oxå. Här kommer vår familje goja, han är alltid med och använder bara bur som sovplats. Han har en ställning så han kan klättra och komma ner på golvet.

Fia81
2/9/16, 5:34 PM
#4

Vilken underbar "goja" kan man vara vackrare 😃❤️ Roligt med stor inomhus hage till tjejerna 🙂 Visst är det härligt med djur ☀️

"Små stjärnor lyser också i mörkret"

Lena650
2/9/16, 6:08 PM
#5

Så fin goja, kan den prata?

RebeccaDaisy
2/9/16, 6:32 PM
#6

Väldigt fin Ara, Carerik! Har bott med en Grå jako för några år sen, men har en vansinnig fågelfobi så skulle aldrig kunna ha en egen! Kan knappt ens gå på stan om det är för många fåglar ute samtidigt, för då kan jag inte hålla koll på dem!

Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.

Annons:
[GråHäxa]
2/9/16, 7:32 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Vilken fin matta Fia! Och vilken ståtlig papegoja Carerik, djur förgyller verkligen livet :)

Har nyligen upptäckt tjusningen med att virka, så här hemma virkas det för fullt nu inför vår lilla bebis som föds snart :)

Fia81
2/10/16, 8:51 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Superfint virkat till bebisen GråHäxa :) Förstår att ni längtar nu :) I dag på promenaden med hunden kom vi halvvägs sedan fick kära Wilgot in en liten sten mellan trampdynorna, den var helt omöjlig att se/få bort, och han kunde inte gå… Så det slutade med att jag fick bära denna lilla men tunga hunden hela vägen hem och spola tassen i duschen. Phu :) ( Wilgot är en Norfolkterrier som i år fyller 12 år)

"Små stjärnor lyser också i mörkret"

cornelianova
2/11/16, 2:35 PM
#9

Wilgot är helt underbar!!

Sweet Tooth Nursery

Reborn doll nursery in Sweden

Medarbetare på reborns.ifokus

Carerik
2/11/16, 5:54 PM
#10

Vilka fina ugglor du gjort Gråhäxa, det är så kul att hitta något som att virka eller sticka, förstår att du längtar och väntar, det är så spännande att få barn och absolut det bästa som kan hända i livet. Njut av tiden före och fortsätt att " boa in dig" tills bebben kommer. Olly, gojan pratar en hel del och det är både kul o jobbigt för han väntar sig svar…… Har oxå en gammal " pojke" som jättefina Wilgot, han är en Griffon Belge, alltså en ganska liten kompakt hund, 14 år och vi vill inte tänka på vad som snart kan hända……Nog om det! Jag väntar på två reborn tjejer en större och en mindre så det ser jag fram emot.

[GråHäxa]
2/11/16, 9:36 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#11

Tack Fia och Carerik :) Ja det är ju så roligt med hantverk! Jo nu längtar vi nästan ihjäl oss, det känns ju lite som att det är först nu livet börjar. Du har också småttingar där hemma om jag minns rätt Carerik?  

Wilgot var då en tjusig herre 😍 Mycket kärlek i dom ögonen! 

Haha vad sött att Olly väntar sig svar när han pratar :)

Här hemma försöker jag städa i skåpen men Zoe & Zodiac har andra planer.

Tjeja
2/12/16, 1:24 PM
#12

Ååh vilka underbara husdjur ni har!

Aran är ju helt fantastiskt vacker! Men vilket jobb att ha och sköta! 

Söt vovve, inte lätt med en sten i foten förstås.

Myskissar som vill vara med och "hjälpa till" på sitt sätt.. hålla koll och kvalitetssäkra platserna där maten ska stå. Det är viktig hjälp!  😃

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

loolan
2/12/16, 9:14 PM
#13

Så mycket gulliga djur som dykt upp i denna tråd❤️Vilket roligt initiativ Fia :)

Annons:
reborn20
2/12/16, 11:04 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#14

mina kissar bråkar jämt men ibland kan dom tycka om varandra

Carerik
2/13/16, 5:00 PM
#15

Kul att se katter som gillar varandra, så är det ej hos oss! Tradera : la ut o sålde några pkt med kläder stl 50 och tittade lite för att se vad som var lämpligt pris. Men "huvva" vad mkt " skrövliga" kläder det finns! Fattar ej att man vill lägga ut ngt på detta viset, läste på några att de hade " legat" och behöver tvättas, det är ju jätte äckligt att ens i tanken att få hem det och öppna o känna någon annans " legade" lukt. Såg att det fanns kläder som verkade jättefina och fräscha oxå men huvuddelen kom från de som inte verkade prioritera att hänga slätt o stryka, en del "klädpaket " var uthällda i en hög…. Mår faktiskt lite illa än…….Säkert guldkorn men "legad" lukt - inget för mig!

Fia81
2/17/16, 9:47 AM
#16

I dag börjar hantverkarna att renovera vårt badrum :) Det gröna kaklet och det gröna badkaret ska äntligen ut :)

"Små stjärnor lyser också i mörkret"

RebeccaDaisy
2/19/16, 1:38 PM
#17

Nu har jag äntligen hittat en barnvagn som passar här hemma! En retro i utmärkt skick! Om allt går som det ska kommer den hem på söndag och då kommer bilder! ❤️

Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.

Upp till toppen
Annons: