Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1494 ggr
Fia81
11/13/15, 8:07 PM

Stannar i detta forum :)

Jag tycker det är jätte tråkigt att sussi58 och erika50 lämnar detta forum. Jag hoppas verkligen att ni kommer tillbaka hit någon gång i framtiden :)

"Små stjärnor lyser också i mörkret"

Annons:
Tjeja
11/13/15, 8:10 PM
#1

Tycker också det är jättetråkigt och jag vet inte alls varför dem lämnar. :( men så är jag kanske inte lika engagerad i forumet här som många andra här är eftersom jag inte har någon egen reborndocka ännu. 😕

Hoppas de kommer tillbaka!

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

[Blue_Lugia]
11/13/15, 9:07 PM
#2

Jag förstår inte varför alla drar, jag har då inte upplevt några otrevligheter eller något annat dom gör att man inte står ut längre. Men kanske har jag haft tur, fler som säger liknande saker om forumet tyvärr….

[GråHäxa]
11/13/15, 9:23 PM
#3

Så himla tråkigt att folk lämnar! Sussi och Erika är ju också några av de medlemmar som bidra med mycket till forumet så då blir det ju extra tråkigt 😕 

Jag får erkänna att jag själv inte varit speciellt aktiv med att lägga upp bilder här på senaste tiden. Men ibland blir det ju så att det är andra delar av livet som tar ens uppmärksamhet. Skall försöka att få tummen ur och fota lite mer iaf :)

Jag hoppas ni som lämnar hittar tillbaka hit igen!

RebeccaDaisy
11/13/15, 10:55 PM
#4

Jag tänker också stanna :) Tycker såklart att det är tråkigt när folk lämnar, men alla har sina skäl och man ska alltid följa sitt hjärta det brukar bli bäst så! Hoppas ändå att det kanske hittar tillbaka igen! :) Alla är vi olika och ska fortsätta att vara! Vissa vill samla, andra köpa, sälja, byta, fotografera eller kanske måla själv. Det är valmöjligheten i denna hobby som gör den så rolig! Så hjärtan till alla olikheter men också likheter! ❤️

Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.

[-lollo-]
11/14/15, 7:55 AM
#5

Jag stannar också kvar! Är här inne i vågor…ibland ofta och ibland går det längre mellan varven. Det gör man ju som man vill. 🙂

För dom som kanske inte vet så finns det ju grupper på Facebook också! 📱

zakkris
11/14/15, 12:51 PM
#6

Jag stannar med, även om jag inte kommenterar eller lägger in så mkt så läser jag ALLT flera gånger om dagen faktiskt. Men just nu är mina små nerpackade då vi ska flytta så då blir de inte så mkt aktivitet. Plus att jag letar ny till samlingen

Lev livet i ett rosa glittrande unicorn moln

Annons:
Mittenskittens464
11/14/15, 1:09 PM
#7

Jag är också kvar, även om jag inte är jätteaktiv direkt! Men tycker fortfarande det är kul att titta in ibland och se alla fina dockor som dyker upp här 😊

loolan
11/14/15, 1:20 PM
#8

Jag kommer också att stanna :) Tycker det är väldigt kul att gå in här och se alla fina dockor🙂

tottis1
11/14/15, 6:16 PM
#9

jag kommer att stanna är ny här och skaffat mina första bebisar tycker det är så kul att se alla fina bilder på bebisar

Lena650
11/14/15, 6:55 PM
#10

Jag kommer också att stanna kvar än om jag inte är så aktiv just nu. Anledningen är min andra hobby, att tillverka dockskåps miniatyrer. Det har varit många beställda julgranar, men nu börjar de lugna ner sej. Sedan är det jättespännande om jag ska lyckas få den nya dockan Aurora Sky från Laura Lee Eagles, dockan släpps den 18 Nov. Då får jag sedan sexlingar i spjälsängen, men bara denna med öppna ögon. Hoppas det lyckas, sedan kommer jag med bilder på alla sex.

Carerik
11/15/15, 1:59 AM
#11

Stannar självklart!

rebornmom
11/15/15, 1:18 PM
#12

Jättetråkigt när folk lämnar, men kul att ni andra stannar kvar!❤️

~ Hannah-Anastasia ~

Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus

Upp till toppen
Annons: