Annons:
Etikettreborns
Läst 299 ggr
Tjeja
2015-08-01 13:38

Kanske hittat mitt önskekit :)

"Esme" av Laura Lee Eagles..

Ja jag har ju inge egna bilder så ni får väl googla om ni inte vet hur kittet ser ut. Tyvärr verkar den ju inte helt genomgjuten, brukar inte helkropps silikonbebisar vara det oftast? Hur fylls ett sådant här set? Går det att göra så tex magen blir mjukare än bröstkorgen tex?

Dessutom har jag hittat en rebornartist också som jag gillar stilen hos, men jag kan ju liksom inget så jag vet inte om hon är någon ni känner till och hur priserna ligger?  Eller vad kostar kitet? vart får man tag på det liksom i så fall?

En tysk artist i alla fall som inte alltid vräker på så mycket hår på alla sina dockor. (länk->) **Lüba Melchior **

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Annons:
Carerik
2015-08-01 13:40
#1

Har inte mkt aning om reborn artister men vet att det går att få siliconer med baby mjuk mage, men då tillkommer det säkert en del pengar.

rebornmom
2015-08-01 13:49
#2

Esme är ett vinyl kit av Laura Lee Eagles :)

~ Hannah-Anastasia ~

Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus

Tjeja
2015-08-01 14:02
#3

Vinyl? Aj då hade fått intrycket att det var i silikon men det ser ju inte ut som det när det är i delar liksom… men det är i alla fall väldigt fint! :)

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Haku
2015-08-01 14:15
#4

Ja det är av vinyl, silikondockor är jättedyra och ser lite annorlunda ut än det kitet oftast :)

cornelianova
2015-08-01 15:02
#5

Esme av Laura Lee Eagles är ett slutsålt l.e. vinyl kit med fulla armar och ben, tygkropp och en vinyl kropp att sätta över tygkroppen.
Kittet kommer ibland upp på ebay för runt 3000-4000:-
Jättefint kit! Själv är jag helt förälskad i Miracle av Laura Lee Eagles :)

Sweet Tooth Nursery

Reborn doll nursery in Sweden

Medarbetare på reborns.ifokus

Upp till toppen
Annons: