Annons:
Etikettköp-och-sälj
Läst 2904 ggr
RebeccaDaisy
7/5/15, 9:06 PM

(S) Vill ha nya hem!

Nu har jag flera bebisar som letar hem! Detta då jag ska minska ner min samling! Jag vill ge er chansen innan de går ut på Tradera :) Novalie, silikon bebis med tygkropp, lite större och knubbigare bebis, mycket söt med ett busigt utryck! Algot, silikon bebis med tygkropp, liten och nyfödd. Liten och söt! Elion, reborn i vinyl, till sin storlek en toddler, mycket söt kille! Milly och Molly, sphynxkattungar helt i silikon. Mycket söta systrar! Nemo, helkropp silikon bebis, i den mest fantastiska silikon jag någonsin känt! Helt fantastiskt verklighetstrogen och mjuk och go att hålla i famnen! PM eller mail, rebecca_daisy@hotmail.com för mer info!  photo image.jpg17_zpseatdoeui.jpg photo image.jpg9_zpsi5fy0kfq.jpg photo image.jpg2_zpsk88bwvhe.jpg photo image.jpg1_zpsj9e56c9o.jpg photo image.jpg3_zpsbfazqz48.jpg

Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.

Annons:
RebeccaDaisy
7/5/15, 9:07 PM
#1

Algot har redan en intressent men man kan lämna intresse på honom, då inget är bestämt ännu! *Hon har nu bestämt sig för att inte köpa honom, så han vill också ha en ny familj! :)

Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.

VildaVittra
7/5/15, 9:14 PM
#2

Den där sphynxen borde du lägga upp på Sphynx i fokus.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Tjeja
7/5/15, 9:14 PM
#3

Vad har du tänkt dig för pris på Nemo?

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

zakkris
7/5/15, 9:15 PM
#4

Goa Algot, synd man inte har jobb som ger pengar :/ Hoppas han kommer till en bra person.

Lev livet i ett rosa glittrande unicorn moln

SweetBlossom
7/5/15, 10:42 PM
#5

Har sänt dig ett mail.

RebeccaDaisy
7/5/15, 11:11 PM
#6

Har svarat :)

Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.

Annons:
loolan
7/6/15, 10:58 AM
#7

Hoppas att dom hittar fina hem! :)

himla75
7/6/15, 1:14 PM
#8

Men ååå gobitarna …

Både Algot och Nemo är ju såna extra goa att man skulle gärna vilja ha dem här hemma… Vad är det för prisläge du tänkt dig !?

RebeccaDaisy
7/6/15, 1:43 PM
#9

#7 Jag hoppas också att dem hittar bra hem! #8 Jag har skickat PM :) Viss avbetalning kan diskuteras!

Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.

Mittenskittens464
7/6/15, 7:06 PM
#10

Söker du hem åt lille Nemo än? Kan du PMa mig om pris om han fortfarande är till salu?

Mittenskittens464
7/6/15, 7:19 PM
#11

Skickade PM till dig, RebeccaDaisy :)

RebeccaDaisy
7/7/15, 11:11 AM
#12

Nemo är adopterad och reser till sin nya mamma idag! Så vi önskar honom ett stort lycka till! 😘 ♥️Kvar finns fortfarande Novalie, Algot, Elion, Milly och Molly!♥️

Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.

RebeccaDaisy
7/9/15, 8:29 PM
#13

Algot är nu adopterad och reser till sin nya mamma under morgondagen! Ett stort lycka till önskar vi till honom! 😘 ♥️Novalie, Elion, Milly och Molly vill också väldigt gärna hitta nya hem!♥️

Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.

Annons:
RebeccaDaisy
7/14/15, 9:52 PM
#14

Elion stannar kvar här hemma! 😘 ♥️Novalie, Milly och Molly vill fortfarande hitta sina nya hem!♥️

Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.

Fia81
7/14/15, 10:12 PM
#15

Det låter som en bra ide :) Du kommer sakna en toddler annars och Elion är så fin :) Kram

"Små stjärnor lyser också i mörkret"

RebeccaDaisy
7/17/15, 1:37 PM
#16

#15 Det tror jag också! Det blir alltid lite extra tomt utan en toddler :) Nu har Milly och Molly blivit adopterade och vi önskar dem lycka till i sitt nya hem! ☀️ ♥️Novalie letar fortfarande efter sitt nya hem!♥️

Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.

[angelica88]
7/18/15, 1:47 PM
#17

Finns någon bebis kvar? Är mycket intresserad :)

RebeccaDaisy
7/18/15, 2:24 PM
#18

#17 Ja, Novalie finns kvar! :)

Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.

[angelica88]
7/18/15, 2:28 PM
#19

Kan du pma fler bilder och pris på henne? :)

RebeccaDaisy
7/18/15, 2:42 PM
#20

#19 Absolut! Har gjort det nu :)

Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.

Annons:
Upp till toppen
Annons: