Annons:
Etikettregler-om-sajten
Läst 1518 ggr
rebornmom
6/2/15, 2:50 PM

Vad vill ni? Medarbetare?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hur vill vi ha det här på reborns iFokus? Mer eller mindre av något(som jag kan göra något åt)?

Reglerna skall uppdateras och hoppas att alla läser igenom dem, nya som gamla medlemmar. 

Vill ni ha tävlingar, eller ska vi slopa sådant? 

Min önskan är att alla ska känna sig välkomna och att man ska bete sig hövligt mot varandra.

Jag älskar att se alla era dockor, fortsätt gärna att lägga upp bilder och inlägg, det är också kul med kommentarerna att läsa dem.

Sedan en sista fråga, Är någon intresserad av att bli Medarbetare

Nu har så många lämnat tyvärr och därför behövs minst 1 ny.                                           Jag hoppas på att någon intresserad skickar ett PM till mig. Personen behöver vara med och hjälpa till och vara aktiv på iFokus och självklart ha ett intresse för reborns

Så, skriv gärna vad ni har för önskemål med det här forumet! 🙂

~ Hannah-Anastasia ~

Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus

Annons:
n00bArtWork
6/2/15, 10:45 PM
#1

Spännande.. (läst en del trådar) är inte medlem här själv och samlar ej på reborns själv men snubblade över trådarna..

Folk gnäller och sedan skriver sajtvärden ett sådant här inlägg för FLERA timmar sedan och folk fortsätter gnälla i andra trådar istället för att komma på lösningar - eran Sajtvärd m.m. är människor, vill ni ha ett bättre forum så måste ni jobba tillsammans, jag har inte med detta nick men med flera olika (ungefär 4st hittills) sett hur sajter dött enda sedan jag blev medlem för första gången vilket är nästan 10 år sedan snart.. vill ni att denna sida dör med? 

Vi hade sjuk sammanhållning på iller sidan i flera år, idag finns knappt en enda av dem personerna kvar på detta forum pga bråk som eskalerade till absurdum och det är sjukt tråkigt, jag förlorade 30 stycken aktiva forum kompisar och hela min iller värld som fanns på nätet - känns det värt samma utgång p.g.a en handfull personer som sajtvärden kan ge varningar/blocka eller ändrade förhållningar?

Fia81
6/3/15, 7:18 AM
#2

Jag tycker detta inlägg är ett jätte bra initiativ :) Snart kommer det fyllas på med idéer och önskemål. Men jag tror också att det är viktigt att man faktiskt får skriva av sig innan vi "vänder blad" Ge det lite tid :)

"Små stjärnor lyser också i mörkret"

rebornmom
6/3/15, 7:52 AM
#3

Det låter jättebra Fia81! Självklart ger vi det tid. Jag tänkte bara att för de som redan har önskemål ska tråden finnas :)

~ Hannah-Anastasia ~

Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus

[erika50]
6/3/15, 10:02 AM
#4

Ja, vi är ju en av de drabbade med borttagna kommentarer, jag känner mig väldigt osäker på att kommentera numera för de borttagna kommentarerna handlade

inte om något som kunde upprört andra på reborn i fokus. Lika de bilder som togs bort.

Vi har deltagit och jobbat med att lägga ut nytagna bilder, kommenterat andras

och varit med i bra diskussioner, så det känns oerhört tråkigt det som hänt här på reborn i fokus.

Jag tycker nog att med facit i hand och det som oxå hände mig för ett år sedan vid en reborn träff  får mig att känna mig mer osäker idag  att lägga ut bilder och kommentera , fast jag gjort det idag, för de   kommentarerna är till medlemmar som jag litar på. ( men jag vet ju att de kan oxå tas bort om någon Medarbetare tycker så).

Jag kände att jag ville skriva av mig detta öppet och inte via PM.

Jag/ vi avvaktar med att se hur sidan utvecklar sig.

Med risk för att bli tjatig, jag vet ju att detta inlägg oxå kan tas bort.

rebornmom
6/3/15, 10:30 AM
#5

Erika50, jag tänker inte ta bort någons kommentarer såvida de inte bryter mot reglerna här på reborns iFokus. Jag vet inte exakt vad som hänt er. Och kan därför inte svara på varför det har gjorts. Jag hoppas att vi får en trevligare stämning och att ni vill vara med oss och dela med er av era fina bilder på era underbara dockor. :)

~ Hannah-Anastasia ~

Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus

Upp till toppen
Annons: