Annons:
Etikettövriga-dockor
Läst 13380 ggr
RebeccaDaisy
2/4/15, 10:57 PM

Tips på silikon bebis!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag fått veta att jag skall få välja en silikon bebis i Alla hjärtans dag present och jag har så svårt att välja så jag skulle vilja ha lite tips :) Att jag vill ha en flicka med öppna ögon, gärna blåa ögon, är det enda som jag känner mig säker på! Jag vill helst ha tygkropp, men även helkropp kan vara intressant. Så nu får ni komma med tips :)

Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.

Annons:
Fia81
2/4/15, 11:13 PM
#1

Å vad spännande :) Lia som jag köpte min Novalie av säljer olika helt underbara silikon bebisar, skickas från Holland så ingen tullavgift och snabb leverans :)

"Små stjärnor lyser också i mörkret"

[GråHäxa]
2/4/15, 11:27 PM
#2

Det var ingen dålig alla hjärtans dag present! Hade gärna bytt en choklad ask mot en silikon bebis det kan jag säga haha Men vad roligt för dig, måste känns spännande :)

RebeccaDaisy
2/4/15, 11:28 PM
#3

#1 Ska jag absolut kolla upp! :)

Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.

Fia81
2/5/15, 5:41 AM
#4

Här kan du läsa mer :) http://www.cornelie-byoux.nl/

"Små stjärnor lyser också i mörkret"

[sussi58]
2/5/15, 7:08 AM
#5

Jag har  en helkropps siliconbebis av  Michelle Fagan som är till salu

Hon har hel kropp oh kan badas, ljust hår och blå ögon.

Vaargen
2/5/15, 8:54 AM
#6

finns en del silikondockor på ebay har jag sett

Annons:
Vaargen
2/5/15, 8:58 AM
#7

http://www.rebornmarianne.com/ Jag har sett att denna rebornartist säljer silikondockor du kan ju kolla på dem som finns till salu det uppdateras ju också, och du kan ju också kolla på vad hon tidigare sålt för silikondockor för att få en uppfattning hur dem kan se ut.

HugoochVillesmatte
2/5/15, 10:30 AM
#8

Vilken underbar man du måste ha som kan ge dig en sådan fin present önska så att jag hade en man som kunde köpa en sådan fin alla hjärtans dag present <3 jag är glad för din skull <3

Fight another day and die tomorrow 

[erika50]
2/5/15, 11:14 AM
#9

Grattis! Du har många bra tips här hoppas du hittar den rätta❤️

loolan
2/5/15, 4:37 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Den här bebisen ligger ute på Ebay. Jag tycker hon är helt underbar dock kostar hon typ 40 tusen…. kanske lite för dyrt.

RebeccaDaisy
2/5/15, 5:26 PM
#11

Tack för alla fina tips! Men jag känner nu hur kräsen jag är, även om alla är väldigt fina så har jag ännu inte hittat just den som känns rätt! Det är ju lite en känsla man måste lita på när man inte kan se det man ska köpa i verkligheten. Har en som jag fått bilder på som jag ska fundera på men hon har helkropp och jag som gillar hur mjuk en med tygkropp är känner mig osäker för att jag är rädd att hon skall kännas stel. Vad tror ni? Det är verkligen en fin alla hjärtan present! Nu ska jag bara hitta någon som känns rätt!

Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.

Fia81
2/5/15, 5:46 PM
#12

Jag har haft båda varianterna :) men föredrar en silikon baby med tygkropp då dom är mjuka och formar sig mysigt i famnen :)

"Små stjärnor lyser också i mörkret"

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
[erika50]
2/5/15, 6:25 PM
#14

Min dotter har ju två i silikon, Leo och Saga, Leo är i hel kropps silikon och Saga har tygkropp.

Saga är otroligt mjuk och följsam precis som en nyfödd i famn och hon ser verklig ut. Man kan lägga henne precis som nyfödda , ändra armar och ben, det går inte på Leo, han är också mysig men inte alls lika följsam i sin hela kropp.

Detta är vår erfarenhet av de två silikon babysar vi har. Saga går jag upp till varje dag och känner på och har i famnen så har jag aldrig gjort förr. Jag tycker personligen att hon är den bästa min dotter någonsin haft av reborn babys/dockor

hon känns äkta!❤️ Min dotter tycker mycket om Leo för man kan ju bada och pyssla om honom på ett annat sätt, men han ligger faktiskt mest och är söt i sin korg. Jag vet inte om det finns ledade silikon dockor i armar och ben jag skulle tro att de då har tygkropp under. Jag ger tummen upp för silikon med tygkropp👍

RebeccaDaisy
3/2/15, 5:57 PM
#15

Puttar väl upp denna tråd igen om någon har några tips :) Hade hittat en som jag ville ha men artisten har ändrat sig så det blir inget silikon kit iallafall, så nu letar jag vidare! Har fastnat för en i helkropp, något jag egentligen inte vill ha, men hon är väldigt söt och en med stängda ögon, som jag egentligen inte heller vill ha :) Att det alltid ska vara så svårt att hitta precis det man vill ha :) Så om ni har några förslag får ni gärna dela med er :)

Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.

Upp till toppen
Annons: