Annons:
Etikettnursery
Läst 1374 ggr
Vaargen
1/1/15, 6:54 PM

vilken är din favoritartist?

Vilken är din favorit rebornartist?

Annons:
[Rebornmommy]
1/1/15, 6:56 PM
#1

Alla :D

Vaargen
1/1/15, 6:57 PM
#2

#1 Du kan ju inte kollat på alla rebornartister däremot? vissa gör ju bättre reborns än andra.

cornelianova
1/1/15, 7:04 PM
#3

Jag är ett enormt fan av Jackie Ortiz!
Har följt henne på youtube sen 2011 och vunnit ett av hennes giveaways och därmed haft "närkontakt" med henne och hon är supertrevlig och fantastiskt duktig!

Sweet Tooth Nursery

Reborn doll nursery in Sweden

Medarbetare på reborns.ifokus

zakkris
1/1/15, 7:13 PM
#4

har gillat Nikki Holland väldigt mycket så måste säga henne :P

Lev livet i ett rosa glittrande unicorn moln

[Rebornmommy]
1/1/15, 9:04 PM
#5

alltså man får tycka vad man vill jag gillar alla reborns och alla artister som gör dom så snälla.

[Rebornmommy]
1/1/15, 9:20 PM
#6

sen har du ju lite rätt för ja, jag har inte sett alla artister men jobbar på det! xD

Annons:
reborn20
1/2/16, 7:33 PM
#7

jag gillar marianne fagerström. hon har gjort savannah. dyra men värt priset

RebeccaDaisy
1/2/16, 10:04 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Jag har inte bara en favorit utan många, vilket alltid gör det extra jobbigt när man inte har plats för alla underbara bebisar! Men de som just nu passar mig perfekt och finns i min samling är bebisar från tre olika artister så jag får helt enkelt säga de! Marina Martinaitene, Joanna Kazmierczak och Olga Astapovskaya, så de får dela plats hos mig som mina just nu favorit artister! Marina Martinaitene och Joanna Kazmierczak är dessutom skulptörerna bakom de båda bebisar jag har från dem! Jag har beställt en custom order till som jag väntar på från Olga en syster till Sol. ♥️ Jag tror att min lista över favoriter kommer utökas då jag väntar min första bebis från en annan artist som jag tittat på länge och nu äntligen ska en bebis från henne få flytta hem till mig! Men det återstår så klart att se när Lill killen äntligen kommer hem! ♥️

Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.

Upp till toppen
Annons: