Annons:
Etikettvåra-reborns
Läst 870 ggr
[Rebornmommy]
12/21/14, 8:45 PM

Swadika dagen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan, jo ni vet swadika va? Hon som gjort reborn iFokus tror jag iallafall borde vi ha en dag där vi firar henne för allt hon har gjort för oss och jag tycker hon gör mig glad och mer aktiv här på reborn iFokus hoppas ni också känner som jag och kan inte den dagen vara idag och hon har inte varit här på ett låååååååååååångt tag men undrar ifall hon slutat eller om hon är kvar på iFokus iallafall nu ska jag inte tjata mera men tänkte vore kul om vi kunde göra något för swadika hon som haft det rätt tufft ett tag! :) kramar till swadika

Annons:
[Rebornmommy]
12/21/14, 8:48 PM
#1

Glömde något jag känner inte swadika till 100 men skulle vilja lära känna mera plus att förlåt swadika ifall jag snodde din layout på dina babysar dom var så söta men vill inte göra något dumt iallafall :)

Crucio
12/22/14, 3:02 PM
#2

Skulle vara lättare att läsa dina längre inlägg om du använde lite punkter här och där så det inte blir en enda lång mening.


Sajtvärd på Skrivlust

[Rebornmommy]
12/22/14, 4:22 PM
#3

förstår dig men jag har 3 sjukdomar som gör mig rätt dålig på många saker men ska försöka tills nästa gång! :)

Swadika
12/23/14, 8:51 PM
#4

Haha vad söt du är Rebornmommy :) 

Jag har ganska så fullt upp med en nylig flytt, jobb, studier och djur.  Så jag sitter så sällan vid datorn mer än att plugga :)  Men jag tittar in då och då och kollar inläggen :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

[Rebornmommy]
12/23/14, 8:55 PM
#5

Aaaaw tack swadika du äger! Ja du har mycket pågång men det är bra men vi saknar dig ofta :)

[GråHäxa]
12/23/14, 10:26 PM
#6

Ja det var faktiskt en väldigt gullig idé Rebornmommy 👍

Annons:
[Rebornmommy]
12/24/14, 12:44 AM
#7

Hihihi tack :)

Upp till toppen
Annons: