Reborns

Här kan du köpa reborns

2012-03-27 16:16 #0 av: Swadika

Här är en liten lista på hemsidor där man kan köpa reborns.

Här kan du köpa reborns:

(Gör du reborns och vill stå på den här listan? Ta kontakt med sajtvärden (Swadika) eller någon utan våra medarbetare. I utbyte att ni står här där alla våra medlemmar kan se er, vill vi också ha en länk på er hemsida. Skricka antingen ett PM eller mejla till rebornsifokus@hotmail.com)

MVH Swadika
“Once you cared about a person, it was impossible to be logical about them anymore.”
- Stephenie Meyer

Anmäl
2012-04-17 10:01 #1 av: [Kaktuz]

Minns inte vad hon heter men det ska finnas en dam i Kalmar som gör reborns efter önskemål, tex efter sina egna barn. Ska kolla upp det nämre.

Anmäl
2012-04-17 10:14 #2 av: Swadika

Absolut gör gärna det så kan jag kontakta henne :)

MVH Swadika
“Once you cared about a person, it was impossible to be logical about them anymore.”
- Stephenie Meyer

Anmäl
2012-04-17 10:20 #3 av: [Kaktuz]

Ringde mannen, minns inte namnet men ska finnas i Förlösa. Googla jag får jag upp förlösa (föda) så jag jagar vidare

Anmäl
2012-04-17 10:22 #4 av: Swadika

OKeej ^^

MVH Swadika
- Stephenie Meyer

Anmäl
2012-04-18 13:13 #5 av: Mymlan

Länken den sista den fungerar inte

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Anmäl
2012-04-18 13:49 #6 av: Swadika

Nu ska den funka ^^

MVH Swadika
- Stephenie Meyer

Anmäl
2012-04-19 16:03 #7 av: [Kaktuz]

Denna damen visar hur hon gör dockorna på sin sajt här

Anmäl
2012-08-04 21:59 #8 av: Swadika

Listan är uppdaterad med en hemsida ^^ ;) (absolut inte min egen xD)

MVH Swadika
- Stephenie Meyer

Anmäl
2013-01-10 08:36 #9 av: Swadika

Uppdaterad

MVH Swadika
- Stephenie Meyer

Anmäl
2016-01-15 16:48 #10 av: Williams mamma

det finns oxå lollosreborndockorSol

Anmäl
2016-01-15 17:55 #11 av: [lomille]

finns oxå www.lomilledockor.seSol

Anmäl
2016-01-15 19:06 #12 av: Carerik

Ebay är oxå ett sätt , betalar man via paypal så är det säkert för alla.
Många gånger så upplever jag att våra duktiga svenska artister har ganska dyra dockor.
Självklart ska man ha betalt för sitt arbete men tror att en del skulle ha svårt att sälja sina dockor på Ebay för "Svenska priser".
Många ggr hittar man jämförbara reborns i andra länder för en billigare penning.
Länder som England, Tyskland och naturligtvis Usa har så många fler som säljer reborns och därför blir konkurensen större och priserna genast lägre.
Trots att man betalar frakt o dyl så kan man spara en del pengar.

Anmäl
2016-01-15 22:19 #13 av: Swadika

knakse borde inlägget skrivas om eller uppdateras i alla fall, det skrevs 2012 när det inte fanns alls lika många artister som det finns idag :)

MVH Swadika
- Stephenie Meyer

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.